۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

همزمان با روز جهانی قدس صورت گرفت؛

فریاد خشم اردبیلی‌ها بر سر رژیم صهیونیستی

فریاد خشم اردبیلی‌ها بر سر رژیم صهیونیستی

اردبیل- مردم استان اردبیل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه به میدان آمدند تا خشم خود را بر سر رژیم جعلی صهیونیسم خالی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با درایت و تیزبینی امام راحل به نام روز قدس نامگذاری شده، مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل از اقشار و گروه‌های مختلف به خیابان‌ها آمدند تا با زبان روزه اعلام کنند که همچنان پشتیبان آرمان قدس شریف بوده و هرگونه سازش با رژیم صهیونیسم را محکوم می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس در اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ در حالی آغاز شد که بخش عظیمی از شرکت‌کنندگان پرچم فلسطین را در حمایت از این سرزمین شریف در دست داشته و دست نوشته‌های «القدس لنا»، «نصرمن‌الله و فتح هن قریب» و «یا هی‌المسلمین اتحدوا اتحدوا» در دست داشته و شعار «مرگ بر صهیونیسم و آمریکا» سر می‌دادند.

شکوه حضور اردیبلی‌ها در دفاع از آرمان قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و پایمردی مسلمانان آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم کودک‌کش و ددمنش صهیونیسم حال و هوای متفاوت به دیار سبلان بخشیده تا مردم بار دیگر در این روز ثابت کنند که حامی مظلومان و دشمن مستکبران هستند.

مردم اردبیل با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل صعود کافر، خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و سایر شعارهای انقلابی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ثابت کردند که همچنان مردم سرزمین اشغالی قدس بی‌پشتیبان نیستند و مسلمانان و امت اسلامی در این حرکت عظیم مردم مظلوم فلسطین را کمک و یاری می‌کنند.

اکثر شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که از گروه‌های مختلف بودند، در صحبت با خبرنگار مهر اعلام کردند که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و آرمان شریف تحقق می‌یابد و ملت‌های آزاده با همبستگی و اتحاد خود می‌توانند به این پیروزی سرعت ببخشند.

بانوان اردبیلی نیز در کمال متانت و حجاب در این راهپیمایی با زبان روزه فریاد حمایت از مردم سرزمین غصب شده فلسطین و قدس شریف را سر داده و با زنان و کودکان سرزمین بی‌حامی و مظلوم فلسطین اعلام حمایت و پشتیبانی کردند.

شرکت نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی نمودی متفاوت داشت که با در دست داشتن پلاکاردهایی روز قدس را روز همبستگی مسلمانان و زنده نگه داشتن حیات اسلام ناب توصیف کردند.

راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل برخلاف سال‌های گذشته که به صورت موتوری برگزار شده بود، با حال و هوای حضوری رنگ و بوی متفاوت پیدا کرد و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ موازین مورد تاکید سعی کردند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از فلسطینیان نشان دهند.

نقطه جالب در این راهپیمایی توزیع نذری توسط برخی از بانوان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان بود که بانوان توزیع‌کننده نذر اعلام کردن که به نیت آزادی فلسطین نذر خود را توزیع می‌کنند که ثابت کنند همچنان به یاد مردم مظلوم فلسطین هستند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس که از ایستگاه سرعین اردبیل، میدان شریعتی، چهارراه امام به سمت مصلای اردبیل برگزار شد، اقشار مختلف مردم با انسجام و وحدت همیشگی اعلام کردند که با همگرایی امت اسلامی و پرهیز از سازش با رژیم صهیونیستی زمینه پیروزی فلسطینیان و تحقق آرمان قدس فراهم می‌آید.

در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان کشورهای سازش‌گر را که اخیراً با رژیم صهیونیستی اقدام به عادی‌سازی روابط کردند، محکوم کردند.

کد خبر 5478234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha